O mnie

Moje zdjęcie
zajmuję się głównie ceramiką i pracą z umysłem :). W tym blogu pokazuję moje prace ceramiczne w różnych odmianach, i różne sytuacje które się z tym wiążą..jestem po ceramice na wrocławskiej ASP, uczę ceramiki w kieleckim plastyku, prowadzę warsztaty ceramiczne na Bazie Zbożowej, robię ceramikę....ciągle ceramika ::::::::::::::::::::::::::

środa, 27 stycznia 2010



czerwiec 2009 festiwal designu w Berlinie -DMY Berlin Festival.
Zaprosiłam uczestników i gości festiwalu do zabawy: Crack Project to kompozycja samoczynnie powstała z popękanej porcelany- ja ją tylko wypaliłam i ponumerowałam każdy z elementów. Uczestnicy projektu wybierali sobie element układanki a ja przetwarzałam go na miejscu w broszkę. Jak widać na zdjęciach pomysł został przyjęty entuzjastycznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz