O mnie

Moje zdjęcie
zajmuję się głównie ceramiką i pracą z umysłem :). W tym blogu pokazuję moje prace ceramiczne w różnych odmianach, i różne sytuacje które się z tym wiążą..jestem po ceramice na wrocławskiej ASP, uczę ceramiki w kieleckim plastyku, prowadzę warsztaty ceramiczne na Bazie Zbożowej, robię ceramikę....ciągle ceramika ::::::::::::::::::::::::::

czwartek, 28 stycznia 2010

museum Der Dinge -BERLIN

zestaw 'Passing'

Od czerwca do 2009 do stycznia 2010 trwała wystawa "Bose Dinge" w "Muzeum Rzeczy" w Berlinie. Mój porcelanowy zestaw "Passing" znalazł się na wystawie a obecnie jest zakupiony przez muzeum do stałej kolekcji. Wystawa przedstawiała różne oblicza kiczu w materialnej kulturze człowieka a moje prace z przewrotnymi dekoracjami wnosiły kolejny głos do tej dyskusji
www.museumderdinge.de
a tu znajdziecie video z wystawy - niestety wszystko po niemiecku..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz